Czy Twoim zdaniem treść projektu jest zgodna z delegacją ustawową?
- tak (Odpowiedź)
- nie
- nie dotyczy
Czy Twoim zdaniem opiniowany projekt jest zgodny z innymi aktami prawnymi?
- tak (Odpowiedź)
- nie
- nie wiem
Czy Twoim zdaniem przedstawiony projekt rozwiązuje problem którego dotyczy?
- tak (Odpowiedź)
- nie
- częściowo
Czy Twoim zdaniem przedstawiony projekt wpływa na prowadzenie Twojej działalności gospodarczej?
- tak
- nie (Odpowiedź)
Krótkie uzasadnienie
- Odpowiedź nie została udzielona.
Czy Twoim zdaniem przedstawiony projekt nakłada na Ciebie dodatkowe obowiązki?
- tak
- nie (Odpowiedź)
Inne uwagi do projektu
- Odpowiedź nie została udzielona.
Uwagi do konkretnych zapisów
- Odpowiedź nie została udzielona.
Twoje propozycje zmian w opiniowanym projekcie wraz z uzasadnieniem
-
Odpowiedź:
Przedstawiony projekt jest kopią dotychczasowych regulacji. Zamiast kopiować dotychczasowe rozwiązania warto wykorzystać okazję i uprościć formularze zarówno w zakresie nadmiarowych danych, jak i zajmowanego miejsca. Doświadczenie obowiązywania dotychczasowych regulacji pokazuje, że istotną informacją jest numer i ewentualnie kod kreskowy, który pozwala na łatwe odczytanie w punkcie realizującym zaopatrzenie w wyroby medyczne. Dlatego wydruk powinien składać się z bardzo podstawowych informacji, a ich rozszerzenie dostępne powinno być po wczytaniu przez realizatora z systemu eZWM. Jeżeli dane znajdują się w rejestrze w eZWM i tam są przetwarzane (i weryfikowane) to zbędne jest gromadzenie wszystkich danych o pacjencie w każdym zleceniu i w każdym dokumencie realizacji. Jeżeli w ramach pandemii dopuszcza się przekazywanie tylko numeru zlecenia tzn. że niesie on w sobie wystarczający zakres informacji do realizacji zlecenia.